მ. დაბრუნდაშვილი

აბუტაშვილი

ირაკლი ბურჯანაძე

შ. ჩხეტია

სერგო ქედიყაშვილი

აბრამ როსტომაშვილი

შაქრო მანგიაშვილი

სოხაძე (1)

გრიგოლ გიორგაძე

პ. ტ. ღლონტი

კოფია მეზვრიშვილი

გ. გრიგოლია

ნიკა დათუაშვილი

ფ. ი. ფრეი

კარალოვი

ნასყიდა ყავლაძე

ნ. კიკნაველიძე

ჩაპოძე

მიხა ჯიქია

დომენტი დ. შარაშიძე

აკაკი ჭელიძე

ნიკ. კარაპეტოვი

ლარიონოვი (1)

ელიოზოვი

მოგილევსკი

მალჩანოვი

ისიდორე კონონის ძე ვასაძე

გრიგორი დოლიძე

ალექსანდრე ღიბრაძე

ნ. მგალობლიშვილი

ანასტასია მიხეილის ასული თუმანიშვილი-წერეთელისა

მარიამ მიხეილის ასული თვაური

ნეოლინა გიორგის ასული ჩეჩელაშვილი

ელისაბედ ვასილის ასული ფავლენიშვილი

ნინო ნოშრევანის ასული ხარაბაძე

ტროფიმე ირაკლის ძე ხუნდაძე

ნინო ვლადიმერის ასული დონჟაშვილი

ოლღა გიორგის ასული ივანეცკი

ვლადიმერ მენთეშაშვილი

ლუარსაბ ხიმშიაშვილი

ლიუდმილა ბლაჟევიჩი

თამარ დანგაძე

კონსტანტინე აბაშიძე 2

ოლღა ვერშიცკაია

სტეფანე სტეფანეს ძე აფანასიევი

ნადეჟდა ვასილის ასული შატბერშვილი

ჩებოტარიევი

ჩ. ბალავაძე

მარიამ ხარებავა

ივანე გედევანიძე

ელისაბედ ვასილის ასული ფავლენიშვილი

მოქალაქე

1918 წელს განათლების სამინისტროს მიმართეს და შესაფერის სამსახურს ითხოვდნენ შემდეგი პიროვნებები:1.ელისაბედ ვასილის ასული ფავლენიშვილი, გიმნაზიის კურსდამთავრებული, 2. ნინო ონისისმეს ასული სვანიძე, ქუთაისის ქალთა გიმნაზიის კურსდამთავრებული, 3. ეკატერინე ალექსანდრეს ასული დიდებულიძე, განათლება- კიევის უმაღლესი ქალთა კურსები, 4. ალექსანდრე ფირცხელეიშვილი, განჯის გიმნაზიის ისტორიისა და ლათინური ენის პედაგოგი, 5.თამარ იროდიონის ასული ოქროპირიძე, მთარგმნელი, 6. ოლღა ჩარკვიანი, ფოსტა -ტელეგრაფის თანამშრომელი, 7. თამარ მიხეილის ასული სარაჯიშვილი, თბილისის წმინდა ნინოს სახელობის სასწავლებლის კურსდამთავრებული, 8. იაკობ გრიგოლის ძე მურადოვი, განჯის გიმნაზიის პედაგოგი, 9. ემილია ავგუსტის ასული ფოლდიაკი, ბუნებისმეტყველების მეცნიერებათა კანდიდატი, 10.არისტო ჭუმბაძე.


წყარო: განათლების სამინისტროს მასწავლებელთა და გიმნაზიის მოსწავლეთა სიები
წყაროს ტიპი: საარქივო დოკუმენტი
გამოცემის ადგილი: თბილისი, საქართველო
ენა: ქართული
დაცულია: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს სსიპ საქართველოს ეროვნული არქივი



ლინგვისტურ კვლევათა ინსტიტუტი | 2015