1905 წლის ქართველთა შორის წერა-კითხვის გამავრცელებელი საზოგადოების წლიური ანგარიშის მიხედვით, გომარეთის სკოლის ყველა განყოფილების მოსწავლე სუსტი იყო არითმეტიკაში, რადგან მასწავლებელი უფრო მეტ დროს კლასგარეშე საქმიანობას უთმობდა, ვიდრე გაკვეთილებს.
წყარო: ქართველთა შორის წერა-კითხვის გამავრცელებელი საზოგადოების წლიური ანგარიშები | 1905-1905წყაროს ტიპი: საარქივო დოკუმენტი
გამოცემის ადგილი: თბილისი
ენა:ქართული
დაცულია: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს სსიპ საქართველოს ეროვნული არქივი